You are here

Produženi rok za plaćanje računa za gas zbog problema s isporukom pošte

JKP "Suboticagas" obaveštava korisnike da se produžava rok za plaćanje računa za potrošnju
prirodnog gasa za mesec decembar prošle godine. Ovaj potez je rezultat kašnjenja u
dostavljanju računa od strane "Pošte Srbije". Kako bi se omogućilo korisnicima da izbegnu
eventualne neugodnosti, rok za plaćanje je produžen do 31. januara tekuće godine.
JKP "Suboticagas" izražava razumevanje za eventualne poteškoće koje korisnici mogu imati
zbog navedenog kašnjenja u isporuci računa i stavlja na raspolaganje dodatni period za
izmirenje obaveza prema kompaniji.
Korisnici se podstiču da iskoriste produženi rok za plaćanje i izvrše regulisanje svojih računa do
navedenog datuma kako bi izbegli eventualne zakašnjenje i dodatne troškove. Za dodatne
informacije ili pitanja, korisnici se mogu obratiti JKP "Suboticagas" putem dostupnih kanala
komunikacije navedenih na zvaničnom sajtu kompanije.

Grad: