You are here

Promenom načina učenja do boljeg funkcionalnog znanja

Su Nedeljnik, mali oglasi subotica, registar firmi

 Četrdeset i pet darovitih učenika iz šest subotičkih osnovnih škola učestvovaće u programu, koji ima za cilj promenu načina učenja dece i poboljšanje njihovog funkcionalnog znanja.

Radi se o NTC programu, u čijoj izradi su učestvovali predstavnici MENSA-e, a koji se sprovodi u 15 zemalja i čiji se rezultati vide već posle mesec, dva. Promena načina učenja i veće funkcionalno znanje proističu kao imperativ iz rezultata PISA testova koji pokazuju da su naši učenici na niskom nivou funkcionalnih znanja u svetu. Reproduktivno znanje naših učenika je na visokom nivou, ali je zato funkcionalno na veoma niskom, a od funkcionalnog znanja zavisi bruto-društveni proizvod jedne zemlje. Pomoću izrađenih radionica, zagonetnih priča i primenjivanjem asocijativnih tehnika, pospešuje se razvoj divergentnog razmišljanja koje direktno utiče na inteligenciju i povećanje funkcionalnog znanja.